LMP

måndag 30 november 2009

I väntans tider..........

Nu menar jag inte den kommande julen utan självaste julafton som inträffar under 3 dagar i år! På torsdag morgon drar jag å Niklas iväg söderut med siktet inställt på Torsö där vi ska bo. HOPPAS bara vädergudarna är med oss så vi får njuta av årets sista trollingtur! Sitter just nu i en lägenhet i Tänndalen och drömmer mig tillbaka i årets ljuva fiskestunder i våra och andras bloggar. Hittar där både glädje och tårar!

GLÄDJE Karlssons första Vänern resa gav ett antal fina fiskar bla dessa.
TÅRAR Anders krokning under Lapplandsmästerskapet, känner fortfarande hur ont det gjorde fast det inte var mitt finger!
Ja vi får väl se hur våran resa slutar men jag vet att vi är i trygga händer. Vår eminente trollingguide Patrik Brunström kommer att ta hand om oss och han har lovat LAX över 10kg....tror jag..... eller kanske jag drömde? Vet inte, spelar ingen roll !

Följ oss på våra bloggar och ni får se hur det går.

Inga kommentarer:

SAMARBETS TEAM