LMP

fredag 27 februari 2009

Mera paketering av löja



3 kommentarer:

Johnny Storfan sa...

Är de stora löjor?

TEAM SVEDLUND sa...

Näe inte speciellt! normal till små är dom. Men jag har ju dina bauta sikar i min frys fortfarande ;) Har du fått tag i stora blå skallar än? Jag skulle oxå haft nån sån!

Johnny Storfan sa...

Aha ok då var det ointressant ;)
Får förlita mig på bautasikarna ;)

Nä du, jag fick ju ett tips till en sida- krippled, men dom jävlarna vill tydligen inte sälja för dom Svarar ju fan inte på mail... Återförsäljare är dock Cwc står det på sidan, så de kan ju vara så att dom inte säljer till privatpersoner, fast då tycker man ju dom kunde va så vänlig att åtminstone svara på mailket å säga det... nåja...
Cwc vet jag ju sen förut att dom inte hade den skallen... Jag ger fan upp snart!

SAMARBETS TEAM