LMP

lördag 14 mars 2009

Mår gott i solen nu!



9 kommentarer:

Tomas "Blydonker`n" sa...

AHHH..det va gødt med øl

TEAM SVEDLUND sa...

Ja annars skulle jag inte dricka det ;)

Ha de Tomas! vi hörs

// Micke

Kela sa...

Nämen vad ser jag :O
Inmundigar alkoholhaltiga drycker i form av "skitgod" öl, utan min medverkan dessutom.
En annan har jobbat och slitit och monterat grejer&grunkor i båten, också på grund av vårkänslor i och för sig....

Nix nu får det vara slut på det, ölen såg godare och trevligare ut...... SKÅL!

TEAM SVEDLUND sa...

Hoppas kunna inmundiga goda drycker då tilsammans med dig någon gång! Gärna i sammanhang med nån fisketur kanske? Lite guidning på Näkten vore faktiskt riktigt trevligt :)

Hejja Skucku!

// Micke

Kela sa...

Jodå det ska nog gå att ordna!

Var ju nåt på tv för ett årtusende sedan som hette "stora årensningen", kanske kan göra en variant på det, fast "stora sjörensningen" ;)

Tomas "Blydonker`n" sa...

Men du måste dricka skikkelig øl, annars duger det inte.
Jag skal ta med skikkelig øl til dig når vi anlendar storsjøn

TEAM SVEDLUND sa...

Ja ja! tare lugnt nu... Vore bara kul å se sjön å lära sig den lite mer! Appropå rensning så kan vi ju diska tomglasen efteråt .. Hi Hi!
Och värme verkar ju finnas i båten till sjösättningen så att man inte behöver köra bil hem menar jag ;)
// Micke

TEAM SVEDLUND sa...

Det är bra Tomas!!!!! Lysholmer blir bra! Hoppas verkligen du kommer hit, det skulle va riktigt kul å träffa Norges blogg och trolling kung!

// Micke

Kela sa...

Jo lite allvarligt!
Folk dräller ju alltid i "fel" ände på sjön när dom är här och hälsar på.
Så visst katten ska vi väl kunna lära varandra nåt "tok"*.

*(observera att jag inte skrev nåt "vettigt", för det tåget har nog redan gått för min del ;D )

SAMARBETS TEAM