LMP

torsdag 2 april 2009

Midnattstrollingen i Hoverberg!


Tjena alla fiske sugna trollare! Vi i Bergs båtklubb håller nu på att bestämma ett datum för årets Midnattstrolling.Detta är ett mandoms prov i trolling branchen att fiska nästan ett dygn i sträck i Jämtlands pärla , Storsjön!!! Planerna var att lägga den helgen den 24-25/7. Nackdelen med den helgen är att det förmodligen är Fäviken+ Storsjö stråk då. Alternativet blir då helgen före alltså 17-18/7. Nu vill vi ha in era synpunkter och önskemål på dessa förslag, det är ju trots allt ni som ska tävla där! Skriv en kommentar eller eller maila mig.
Mvh // Micke
Bergs båtklubb, info och resultat om föregående Midnattstrollingar

6 kommentarer:

Team PM Fishing sa...

Spelar ingen roll för mig , jag kommer ändå//Patrik

TEAM SVEDLUND sa...

De e bra de!!! Du e första anmälda ! :)

// Micke

Ogge Oginder sa...

Bara det inte blir Yran helgen, för då måste jag jobba!

Team PM Fishing sa...

Jamen du e ju alltid yr på helgerna? Hur menar du nu?

Ogge Oginder sa...

Du är rolig duuu!

Kela sa...

Vilken helg som helst utom yran helgen.
Inte för att det spelar någon roll för mig, men tror att det är många som är involverade i just det så därför kan det ju va lite dumt...

Och sedan så ska det alltid fiskas på Näkten under yranhelgen, det är den garanterat bästa fiskehelgen på den sjön av någon mystisk anledning :O

SAMARBETS TEAM