LMP

torsdag 23 oktober 2008

Jul-pynt!



Härom dagen frågade min kära hustru Eva om jag sett den vackra kransen hon gjort och satt upp på dörren.Ne e ej svarade jag lite tveksamt men ärligt! Jag hade så mycket saker i nävarna så det var nog därför jag inte lade märke till den (bra ursäkt)tyckte jag!Idag frågade hon samma sak igen för hon hade gjort om den så att jag (SKULLE!)se den,svaret blev väl ungefär detsamma som förra gången.Så nu måste det väl vara dax då å ta sig en rejäl titt,då ser jag denna vackra julutsmycknad! Ja det finns inga gränser för vad fruar och sambos kan göra för att få uppmärksammhet och skapa intresse för hem och inredning! Kanske hon också börjar se det vackra i fiske utrustning å då kommer det att bli inköp,det kan jag lova.HOPPAS!!!

/Micke

Inga kommentarer:

SAMARBETS TEAM