LMP

torsdag 7 augusti 2008

Tidig jul


Äntligen har hon kommit

2 kommentarer:

Kela sa...

Det var en tjusigt skapelse :O

Nu är det väl bara att "skynda" att montera, för att hinna njuta lite av den resterande säsongen.
Det blir nog kanon hur som helst!

TEAM SVEDLUND sa...

Ja nu ere brått kan du tro. Har nyss vare ute å gjort det jag skulle göra igår när jag åkte å fiskade istället (klippa gräset)
Så nu ska jag ut börja med reglage å instrument å sånt. Imorgon får jag hjälp av min käre far å hänga dit snurran så vem vet, kanske sjösättning i helgen ! (om allt går bra )Få se nu ? aug,sep,okt,nov,dec.....fem månader , nästan ett halv år ! innan isen lägger.Va lång säsongen känns helt plötsligt, men jag tror inte frugan tänker lika som jag ,det blir nog inte så mycket sol å paraply-drinkar under dom månader som är kvar av livet på sjön! Möjligen drinkarna för å hålla värmen (glögg kanske ?)

/ Micke

SAMARBETS TEAM