LMP

onsdag 12 november 2008

OOOPPSS!




I går kväll vid nio tiden kom jag på att jag inte kollat brevlådan. Klädd i mysdress och träskor! tassar jag ner till vägen för att kolla om där var några räkningar :(
Som tur var va de bara reklam :( När jag stänger locket på lådan brakar helvetet lös
trodde jag! Bakom min rygg på andra sidan vägen (ca 10m)stog en älg dold i mörkret.
Den tyckte nog att min närvaro blev lite väl intim , därav den hastiga reträten tillbaka in i djungeln och tryggheten! Kalsongerna klarade sig bra men pulsen steg nog med ca 500 slag/min kan jag lova! i vilket fall är det trevligt med vilt runt knutarna så länge det inte är varg å björn. Kanske man ska lämna garage porten öppen och placera ut lite havre med äpplen till efterrätt?.......Älg kött e gott!
/Micke fd älg jägare

Inga kommentarer:

SAMARBETS TEAM